short love story, drugič

Kakor da bi telo spoznalo, da nikoli zares ni bilo celo - vsak del posebej je hrepenel po tebi. Kakor da bi vse tiste osladne zgodbe zares temeljile na resnici. Kakor, da ni na svetu nič pomembnejšega od tega ... od tega, da sem jaz s teboj. In čutila sva gotovo oba enako. Bilo je namreč preveč naravno, preveč sinhrono, da bi lahko trdil drugače. Prav, priznam, včasih sem malce kiksnila, ko me je prevzela strast in sem te preveč ugriznila. Vendar zagovarjam element presenečenja. Da te malce ustavi. Da vse skupaj še zavlečeva. In se ljubiva počasi. V tistem tvojem grdem avtu. 

Ker mi je bila zadnja zgodbica všeč in sem si nekako želela nadaljevati. Vem, da je že umrla, vendar bom skozi nadaljavanja poskušala odkriti zakaj se je ubila. No ja, ne obljubljam nadaljevanj, ker takšne obljube težko držim. Če ne gre ne gre. Vendar mi trenutno ustreza in mi je všeč.

Comments